+
Wat is AfterParty?

AfterParty is een voedingssupplement dat magnesium bevat. Magnesium helpt bij het handhaven van een normale balans in de water- en mineralenhuishouding van het lichaam. Soms kan je lichaam behoefte hebben aan meer vocht. Dit kan bijvoorbeeld zijn na een intensieve workout (sporten of dansen), blootstelling aan hitte of het gebruik van alcohol.  Afterparty: For a morning, just as great as the evening!

+
Wanneer en hoeveel AfterParty tabletten neem ik in?

Los, voor het slapen gaan en na het drinken van alcohol, 2 tabletten op in 2 grote glazen water (0,4 liter). Het is van belang dat je minimaal 2 grote glazen water (van totaal 0,4 liter) gebruikt om de tabletten in op te lossen. De hoeveelheid water is van belang voor de ondersteuning bij het handhaven van de vochtbalans. 


De aanbevolen dagelijkse dosering van 2 tabletten niet overschrijden. 

+
Kan ik AfterParty ook innemen als ik geen alcohol genuttigd heb?
Ja, dat kan zeker! AfterParty kan worden gebruikt na een zware inspanning, een intensieve workout of als je bent blootgesteld aan hitte. Magnesium helpt bij het handhaven van de normale balans in de water- en mineralenhuishouding van het lichaam.
+
Kan ik autorijden als ik AfterParty heb gebruikt na het drinken van alcohol?
Nee, natuurlijk niet. Het drinken van alcohol en deelname aan het verkeer gaan NOOIT samen, ook niet nadat je AfterParty hebt ingenomen. AfterParty vermindert niet de hoeveelheid alcohol in het bloed. Je bent niet eerder nuchter en kunt dus niet autorijden.
+
Is AfterParty een geneesmiddel?

AfterParty is wel een voedingsmiddel, geen geneesmiddel.


Ons product bevat onder andere Magnesium en vitamine C. Magnesium helpt bij het handhaven van de normale balans in de water- en mineralenhuishouding van het lichaam. Vitamine C activeert je natuurlijke energie in het lichaam.


AfterParty kan naast geneesmiddelen worden gebruikt. Alleen zijn er uitzonderingen: wanneer je specifieke medicijnen gebruikt, check dan de bijsluiter van het medicijn of je dit kan combineren met de ingrediënten van AfterParty. Op het etiket staan alle ingrediënten (AfterParty bevat o.a. 2.66 gr suiker). Als dit vragen bij je oproept, kan je het beste jouw arts, therapeut of apotheek raadplegen.


Je kan AfterParty wel naast andere supplementen gebruiken. Voor deskundig advies over de keuze van een voedingssupplement kan je terecht bij een drogist, reformzaak of apotheek. 

+
Voldoet AfterParty aan de gestelde eisen van de Nederlandse wet?

AfterParty voldoet aan de door de Nederlandse wet en regelgeving gestelde eisen. Het product en de website zijn beoordeeld door de Keuringsraad KOAG KAG en voorzien van toetredingsnummers. Het toetredingsnummer etiket KAG-nr 4386-0417-0595 en de website KAG-nr 4386-1018-1389.


De Nederlandse wet stelt een heleboel eisen aan wat op het etiket mag staan. Onze producten voldoen aan de eisen gesteld in etikettering.

+
Hoe wordt AfterParty aan mij bezorgd?

Dat is afhankelijk van welke producten er zijn besteld:
1 tot 4 AfterParty vellen met ieder 5 stuks worden verzonden met Track & Trace brievenbuspost. Indien het voor 18.00 uur is besteld, wordt het dezelfde dag nog verzonden. Leveringen vinden vermoedelijk plaats op dinsdag t/m zaterdag (niet op zondag en maandag).


Snellere levering voor brievenbuspost is mogelijk: bestellen tot 22.59 uur met levering volgende dag is €2,50. Deze pakketten worden ook op maandag bezorgd.


Vanaf 5 vellen AfterParty met ieder 5 stuks, de giftbox met 5 stuks of de grotere box met 20 stuks worden altijd met Track & Trace pakketpost verstuurd (zonder verzendkosten). In de regel wordt er niet bezorgd op zondag. ’s Avonds voor 23.00 uur besteld betekent dat het dezelfde dag nog verzonden wordt.


Onze producten worden vanuit Breda verstuurd. Leverdagen zijn afhankelijk van de postbezorger PostNL.


PostNL heeft rondom de lentefesstdagen hun bezorging aangepast. Ga voor info naar de webstie van PostNl. 

+
Bezorging PostNL

PostNL bezorgt onze bestellingen binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur.  



PostNL komt voortaan niet nog een tweede keer met een pakketje langs als de bewoner in eerste instantie niet thuis was. Pakjes worden na één bezorgpoging afgeleverd bij een afhaalpunt in de buurt.


Aangepaste bezorging rond de feestdagen We gaan richting het einde van het jaar en wij verwachten weer topdrukte. Natuurlijk doen wij er alles aan om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Je kunt ons daarbij helpen door op tijd aan te leveren. Bekijk daarom nu alvast onze aangepaste aanlever- en bezorgdagen. https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/bezorging/feestdagen/








+
Niet tevreden? Laat het ons weten!

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Wat de reden ook is, laat het ons weten.


Hoe meld ik een klacht? Beschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk en mail deze naar klachten@afterparty.nl. Als wij je e-mail hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestiging met een ticketnummer AFT#KL 0000. Wij gaan dan meteen aan de slag om binnen 2 weken tot een oplossing te komen. Ook als wij je klacht afwijzen, informeren wij je met de reden. Zo weet je precies wat je van ons mag verwachten.


Ben je niet tevreden met de uitkomst? Stuur ons dan een brief met de beschrijving van je klacht inclusief ticketnummer AFT#KL 0000 en een kopie van de eerdere e-mailberichten. Deze brief kun je sturen naar:


CoreSolution AfterParty
T.a.v. Klantenservice
Postbus 10807
1001 EV Amsterdam


Binnen twee weken behandelen wij je klacht. AfterParty kan telefonisch contact met je opnemen om de klacht te bespreken. Je ontvangt altijd schriftelijk een reactie. Ook als AfterParty je klacht afwijst, ontvang je schriftelijk een uitleg met de reden waarom.

+
Mijn bestelling is niet bezorgd

Wat vervelend dat jouw bestelling (nog) niet is gearriveerd! Wij hopen dat deze alsnog spoedig komt.Is dit niet het geval? Stuur dan een mail naar klantenservice@afterparty.nl. Dit is de snelste manier om dit op te lossen.


Wij zijn afhankelijk van PostNl voor onze leveringen. Check daarvoor altijd even je Track en trace die je van ons ontvangen hebt, en check of je je adresgegevens juist hebt vermeld.


Mochen er nog onduidelijkheden zijn dan kun je ons ook bellen op telefoonnummer 088-58 48 891. Op werkdagen zitten we klaar tussen 08:00 en 18:00 uur. 

+
Mijn product is beschadigd
Ondanks onze goede zorgen kan het voorkomen dat er tijdens het verzendproces iets misgaat. Als het product zodanig beschadigd is dat je het niet kunt gebruiken, maak er dan een foto van en mail deze naar klachten@afterparty.nl en we zullen de bestelling opnieuw verzenden.
+
Hoe dien ik mijn product(en) te retourneren?

Wil je 1 of meerdere producten retourneren, dit kan natuurlijk.


Dan is dit de procedure:
1. Download hier het retourformulier
2. Mail dit ingevulde formulier aan ons terug: retouren@afterparty.nl
3. Print dit formulier uit en zend het mee met de product(en) die je terug wilt sturen aan ons.


Stuur je een deel van je bestelling retour? In dit geval betaal je alleen voor de producten die je houdt, inclusief eventuele verzend- en servicekosten. Doe dit binnen het aangegeven termijn zoals deze in de algemene voorwaarden staat. Zodra jouw retour is verwerkt ontvang je hiervan per mail een bevestiging. Heb je na 2 weken nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met ons per mail klachten@afterparty.nl, om te vragen of je retour goed is aangekomen.

+
Ik wil reseller worden

Wat leuk dat je interesse hebt om ons product te verkopen! Vul hier het aanmeldingsformulier in en mail dat naar reseller@afterparty.nl. We nemen alle aanvragen serieus en je hoort binnen een week van ons. Echter behouden wij ons wel het recht voor om de aanvraag af te wijzen.

+
Waar kan ik terecht met vragen over sponsoring?

Fijn om te horen dat je vindt dat ons merk bij jullie activiteit past! We krijgen veel aanvragen binnen voor sponsoring, daarom gaan we hier heel selectief mee om. Stuur een mail naar sponsoring@afterparty.nl. Geef in je mail aan wat je wilt organiseren, wat je doelgroep is, wat je nodig hebt (geld / producten) en wat wij ervoor terugkrijgen. Wij nemen dan binnen 2 weken per mail contact met je op. Het heeft geen zin om telefonisch contact op te nemen of naar andere adressen te mailen.

+
Mijn vraag staat er niet tussen, stel deze aan ons.

Heb jij nog een andere vraag voor ons? Stuur jouw vraag in via e-mail info@afterparty.nl. We beantwoorden je vraag binnen 24 uur. Je kunt ons ook bellen op telefoonnummer 088-58 48 891. Op werkdagen zitten we klaar tussen 08:00 en 18:00 uur

+
Hoe kun je contact opnemen met onze klantenservice?

Je kan ons het beste mailen op klantenservice@afterparty.nl. Je kunt ons ook bellen op telefoonnummer 088-58 48 891. Op werkdagen zitten we klaar tussen 08:00 en 18:00 uur.

Geen antwoord gevonden op jouw vraag?
Vertel ons wat je wil weten en wij zoeken naar een antwoord voor je. Als we het antwoord vinden, laten we dit zeker weten :)